.
Beveelt ons aan!
.
Vrijopnaam krijgt een 8.9 op basis van 1712 reviews op Klantenvertellen.nl
Beveelt ons aan!
.
Beveelt ons aan!
Goede app waarin alles overzichtelijk is.
Beveelt ons aan!
Altijd snel contact bij Vrijopnaam Als je een bedrag terugkrijgt van Vrijopnaam dan wordt het dezelfde dag nog overgemaakt bij andere bedrijven wordt het extra lang vast gehouden dus van mij krijgt Vrijopnaam 5 sterren
Beveelt ons aan!
Beetje kleurloos, doet wat het moet doen, niets meer, niets minder. Tracken in een app lukt niet als je nog geen slimme meter hebt.
Beveelt ons aan!
Gewoon Goed
Beveelt ons aan!
Duidelijke communicatie en eerlijke tarieven
Beveelt ons aan!
Monitoring en prognose van verbruik door het jaar heen maken dat je precies weet hoe het ervoor staat en dus geen verrassingen bij de afrekening.
Beveelt ons aan!
Zeer klantvriendelijk!!!!
Beveelt ons aan!
Eigenlijk gaat alles vanzelf, totaal geen probleem. Mocht er iets zijn, dan krijg je een tip van Vrij Op Naam.
Beveelt ons aan!
De eerste die 100% Nederlandse groene energie leverde. En handig dat je zelf panelen bij Vrijopnaam kan kopen voor het geval je deze niet op de dak kan hebben. Wel moeilijker om een jaarcontract te krijgen - daar moet je om vragen, dat krijg je niet automatisch.
Beveelt ons aan!
I have not put 5 starts, because i do not have the possibility to set a fix term contract for 1 year or longer period.
Beveelt ons aan!
De app is simpel en bevat precies de informatie die je nodig hebt. Ook kan je per maand je gebruik zien en een schatting van je jaarlijkse verbruik. Op basis daarvan kan je je maandelijkse bedrag aanpassen. Erg blij mee!
Beveelt ons aan!
Goede informatie en duidelijke data
Beveelt ons aan!
Alles is duidelijk en overzichtelijke rapporten, lekker kort en bondig
Beveelt ons aan!
Wij zijn al een aantal jaren klant met goede ervaring. Goede voorlichting en bereikbaarheid De app is ook duidelijk .
Beveelt ons aan!
Betrouwbaar én contact met echte mensen!
Beveelt ons aan!
Netjes en zeer behulpzaam aan de telefoon.
Ik ben net klant bij Vrijopnaam, maar nu al teleurgesteld. Mijn termijnbedrag van €201 wilde ik verlagen naar €155, omdat ik historisch altijd geld terugkrijg, ook met een termijnbedrag van € 150 per maand. Dat werd telefonisch bot geweigerd: “contractueel zo afgesproken.” En dreigen met een 'hoge' boete bij opzegging, maar meneer kon niet zeggen hoeveel doe boete dan zou zijn, tenzij is definitief opzeg. Volgens de ACM mag je als klant zélf een lager termijnbedrag voorstellen, zolang je het risico van bijbetaling accepteert. Dat recht wordt hier genegeerd. Geen flexibiliteit, geen transparantie. Voor mij een afknapper en geen aanrader! UPDATE: Ik had na dit telefoongesprek een mail verstuurd met mijn rechten en nogmaals de vraag voor een tariefverlaging. En kreeg de dag erna per mail meteen door dat mijn aanvraag akkoord was. Dus, eerste instantie proberen ze toch wat druk uit te voeren. Maar na doorzetten gaven ze wel mee.
Redactie van Vrijopnaam: Dag Mariska, Fijn elkaar gesproken te hebben, en fijn te vernemen dat je vraag in tweede instantie naar tevredenheid is afgehandeld. Vervelend dat wij niet de goede toon hebben gevonden in het eerste gesprek. Dank voor je suggesties hoe het anders en duidelijker kan. Vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam Bas
Beveelt ons aan!
Alleen jullie schatten ons te laag in met verbruik van elektriciteit verbruik. Nu heb ik het maand bedrag zelf omhoog geschroefd. 2024 hebben we haast €1029, betaald over een jaar. En nu denken jullie dat we 2025 met €802 het redden. Terwijl de stroom ook duur wordt. Tja dan schatten jullie het lager in, dan wat wij werkelijk verbruiken.
Beveelt ons aan!
Fijne klantenservice en duurzaam bedrijf, tot nu toe tevreden!