Ervaringen van onze stralende klanten

Vrijopnaam krijgt een 8.7 op basis van 1657 reviews op Klantenvertellen.nl

zoals het hoort

10!

Beveelt ons aan!

prima

Prettig

8

Beveelt ons aan!

Transparante communicatie via een prettige en aansprekende webapp-interface.

Klantvriendelijk benadering.

10!

Beveelt ons aan!

Goed advies krijgen via app. Mogelijkheid zonnepanelen aan te schaffen. Groene leverancier.

Easy , no hassle

10!

Beveelt ons aan!

Easy sign up . Everything has happened smoothly and automatically . Low effort

Meer te reden dan ontevredenn

7

Beveelt ons aan!

Mijn ervaring met de klantenservice is goed. Als je geen meter hebt die op afstand te lezen is kom je er minder goed af. Zo was ik in 2022 9 maanden weg maar werd het verbruik over alle maanden verdeeld wat een hogere rekening teweeg bracht. Dus dat vond ik niet klantvriendelijk. Verder vind ik de jaarrekening erg ingewikkeld om te lezen. Maar in het algemeen ben ik tevreden.

prima

8

Beveelt ons aan!

duidelijk, overzichtelijk, uiterst klantvriendelijk presentatiewijze verbruiksoverzichten nodigen uit tot besparen

Fantastische service, goede app

10!

Beveelt ons aan!

Vriendelijke mensen bij de klantenservice, makkelijke en overzichtelijke app, degelijk product, ze doen wat ze beloven

Klantvriendelijk

9

Beveelt ons aan!

Ik ben als sinds 2015 klant bij Vrijopnaam. Reden om naar hen over te stappen was de milieuvriendelijke insteek. Bij vragen word je zeer snel geholpen en van advies voorzien. De app geeft dagelijks inzicht in je verbruik. Kortom al jaren een tevreden klant.

Great service!

9

Beveelt ons aan!

Love the company's service with detailed consumption reports and clear information about the costs. Downside: main website could also offer the option to translate to English, it was very hard to acquire the service in the first place. After that everything was great.

Very happy customer!

10!

Beveelt ons aan!

Great service and prices, highly recommended!

Duidelijk en compleet

9

Beveelt ons aan!

Goede ervaringen

Vertrouwd , degelijk en overzichtelijk !

8

Beveelt ons aan!

Zie hierboven !

Uitstekende energieleverancier

10!

Beveelt ons aan!

Ik zit nu bijna een maand bij Vrij op Naam. Heb ook meteen de maximale Paneel op naam aangeschaft. Als je belt met de klantenservice krijg je meteen iemand aan de telefoon, kundig, vriendelijk! Vooral Britt heeft mij erg goed geholpen. Daarbij voelt het ook goed dat energie afneemt van 100% zon uit eigen land. En niet een leverancier die GvO op grijze stroom plakt.

Goed

7

Beveelt ons aan!

We zijn pas een jaar bij vrijopnaam, dus hebben nog weinig ervaring met deze club. Tot nu toe zijn wij tevreden…

Zeer tevreden

10!

Beveelt ons aan!

Goede ervaring, geen problemen, duidelijke verbruiksoverzichten en leuk concept met paneel op naam.

Duidelijk en overzichtelijk

10!

Beveelt ons aan!

Informatie is duidelijk en de app geeft een goed overzicht van je gebruik en hoe je ervoor staat. Heel tevreden.

goed

8

Beveelt ons aan!

Alles duidelijk en helder terugtevinden

Uitstekend klantgericht

8

Beveelt ons aan!

Meedenkend; oplossemd; vrijwel altijd tevreden over het resultaat als ik iets wil weten. PameelOpNaam vind ik een fantastische 'uitvinding'; zonnepanelen op een huurdak? Werkt niet prettig en pakt altijd (te) duur uit; geen langjarige ekerheid.

No-nonsense friendly sustainable

10!

Beveelt ons aan!

I was looking for a sustainable electricity provider sustainability-wise (there's like a ranking from some Dutch consumer group I don't remember about). What made me chose this one over others is the ability to "buy" a part of a solar farm somewhere in the Netherlands. I thought it was a gimmick but it does offset a good part of my consumption. Then they added the possibility to have dynamic pricing (I was an early adopter!), so I set my water heater to run during peak solar hours, and try to do my laundry on sunny days, when electricity prices are generally lower. As a customer you get an app/website which is quite basic but that's a good thing: it's fast and you have the data you need and nothing more. Downside: I wish it was also in English, and there would be some kind of API to be able to do some home automation (e.g. get a notification when it's the best time to do laundry regarding my schedule and dynamic prices... but I can already do that with the ENTSO-E API + data you find in the contract). Customer service is also really nice and friendly. I only had to interact with them when becoming a customer (they didn't believe that my building energy consumption estimate was so low, heat pump FTW!), becasue I was an early adopter of the dynamic pricing and because I found a bug in the website (which they quickly fixed!). For the first two things they insisted over email that I call them back (I'm really not a call person, my phone is permanently in silent mode) which I found a bit annoying, but that's really the only thing.

Keurig geregeld allemaal en helder

10!

Beveelt ons aan!

Netjes duidelijk en overzichtelijk